fredag 23 december 2011

Okej...?




Ni kan ju bara inte ha missat denna tjejen - hon som hatar fula människor. I videon så förklarar hon att hon har svårt för fula människor för att hon blev kränkt av en tjej en gång i tiden, som tydligen var extremt ful. Så nu är denna tjejen rädd för fula människor. Tjaa, jag har säkert blivit illa behandlad av en snygg människa, men jag kan ju inte gå runt och säga att jag hatar snygga människor p.g.a det?! Jag umgås bara med extremt fula människor, dom kan man lita på. Haha, skrattar för mig själv, det låter ju galet...

Och vad exakt är en ful människa? Eller en snygg? De flesta har väl olika tankar om det... Jag och mina kompisar har alltid haft olika åsikter om hur en snygg människa ser ut, etc. Man är inte stämplad - antingen snygg eller ful. Okej, det känns barnsligt av mig överhuvud taget att sitta här och förklara sådan enkel fakta...

Alla människor är olika och bara för att en människa är lik en annan utseendemässigt - som är hemsk, så är den andra människan inte en hemsk sådan - det är människor med sådana extrema fördomar som är det!





hell yeah