söndag 25 december 2011

go jul i efterskott!

FÖRLÅT för att jag inte skrev God Jul igår! Blev ingen tid för det, så tänkte inte ens tanken... Men jag hoppas att ni hade en go julafton! Själv hade man en större del av släkten här - jättemysigt! Fick också träffa min nyaste släkting, lille Melker.
Jag fick härliga julklappar också! Bland annat pengar till en systemkamera, glad tjej! Synd att jag verkligen inte kan ett skit om kameror, så vet knappt vilken jag ska ha... Jaja, det sägs att man ska ha en Canon, så får nog bli det...

Idag kommer farmor och plastfarfar, så det blir lite mer julmys och lite mer julklappar - inte helt fel! Och i morgon åker vi till Marstrand, för att träffa mer släktingar, hehe... Sedan är julfirandet över, typ!

Hare gött!




Goa julstrumpor, haha!



Pappa och lille Melker!



Lite julmys mellan bröderna Nyberg, hehe...







:)