torsdag 3 november 2011

Vill också åka till London!?

Hallå där!

Nej, jag är fortfarande ganska sjuk. Ingen feber eller så, men imorse hade jag ingen röst och min hals mår kanske inte så jättebra... Hoppas lite olika sorts mediciner hjälper, för vill så himla gärna iväg ikväll till min släkt! Ska få träffa min nya släkting som har åkt hit från Stockholm. Jag kan la inte bli sjuk då?!

Alla åker verkligen till London nu för tiden. Och jag blir så läskigt avundsjuk. London är en favoritstad och jag känner verkligen för att shoppa och gå på musikaler på kvällarna. Men nej, istället ligger jag hemma och är sjuk. Jaja, lycka till er som precis kom hem från London / är i London / snart ska åka till London. Lisa och hennes syrra var precis där, måste vart' härligt...

Jaja, nu ska jag sluta klaga och slänga in en bild på min hund med en körv: