fredag 18 november 2011

äckelmedicin

Jag hatar penicillin. Flytande, vit äcklig skit som ska få mig att må bättre?! Nja... Jag vet att jag inte borde gå runt och klaga, för många har det mycket sämre. Men det är verkligen det äckligaste jag någonsin druckit, det går verkligen inte att förklara. Mesiga jag som inte kan käka tabletter...

Hade NO idag, sedan drog jag hem. Sov i säkert tre timmar. Det var så skönt! Jag borde inte ta en massa sovstunder under dagarna, men jag sover aldrig om nätterna. Konstigt, egentligen... Jag har inte tagit en tupplur på hela veckan, detta var veckans första! Men har inte kunnat sova om nätterna ändå.

Okaj, så snart ska jag äta raclette, typ det goaste som finns. Sedan kommer Andrea och glor på Idol med mig. Jag är besatt av Idol!? Jag tycker faktiskt att alla som är kvar nu är riktigt duktiga...

Jao jao, men nu pyser jag! Ciao




JAJA här bjussar vi på töntiga egobilder! (Jag är egentligen coolast i världen)




:)