lördag 5 november 2011

så sjukt sjuk...

Sitter och försöker få lite läxor gjorda. Lyssnar på världens smörlåt som jag ska kunna nästa vecka. Inte för att jag antagligen kommer att få sjunga den, men om nu ett mirakel skulle ske...
Jag mår så sjukt dåligt. Hostar som en... Ja, som en sjuk Lollo. Först var jag hemma i 6 dagar för att jag hade huvudansvaret över Eliot. Hade kompisar hemma ibland, men lämnade aldrig hemmet. Sedan, så fort mamma och pappa kom hem, så blev jag jättesjuk och har nu varit det i fem dagar. Så jag har inte lämnat området på elva dagar. Är något trött på miljön här och är grymt sugen på en runda i stan med ett gäng kompisar. Mamma tar mig antagligen till läkaren på måndag, dessutom. Så missar nog skolan. Och jag som lovade mig själv att inte vara sjuk från skolan denna terminen? Suck...

Haha, jag bara klagar och klagar... Hoppas ni förstår varför. Ska bli en mer intressant människa så fort jag blir frisk, lovar!




Vill kunna vara utanför mitt lilla hemområde och leva med polare! Har jag inte gjort på ett bra tag nu...



!