onsdag 9 november 2011

Hej, läkaren!

Mamma hittade någon artikel i tidningen om en ny influensa som kommit till Sverige. Alla symtom som beskrivs stämmer in på mig! Om man går ett tag med sjukdomen och märker att hostan blir värre (igår var jag så dålig så jag slutade andas en gång, hej...) så kan det gå över till lunginflammation. Så jag ska till läkaren idag! Snälla, bara hjälp mig. Vill bara bli frisk. Ta hur mycket blodprov och grejer som du vill! Bara jag kan gå till skolan på torsdag eller fredag! Har inte lämnat detta stället på snart två veckor, börjar bli väldigt uttråkad...

Har hört att det redan är julpyntat i stan? Vad mysigt! Vill verkligen åka in och kolla... Men samtidigt är det läskigt att julen börjar närma sig. Det var nyligen sommar? Saknar den faktiskt. Därför slänger jag in en bild på Sarah när hon solar på sitt sommarställe.