söndag 13 november 2011

pluggdag, oops...

Försökte ta mig en pluggdag idag, har ju egentligen en del att ta igen. Men det blev nästan inget plugg, bra Lollo! Får verkligen göra det imorgon, och jag ska verkligen utnyttja donneronsdagen denna veckan...
Men hur som helst så smet jag över till Lisa efter middagen, och denna tjejen lät mig spela en massa skräckspel i ett mörkt rum?! Satt och skrek, väldigt högt. Skräck är egentligen inte min grej. Men jag gillar att dansa! Är inte så bra på det, men det är ju roligt...?

Imorgon har jag äntligen musik! Har inte haft musik i skolan på 2,5 veckor. Så detta känns ju bra! Synd att jag ska upp ur sängen om 6 timmar och inte ens har lagt mig... Får ta tag i det problemet imorgon, så ses!




Gillar att sitta i vardagsrummet och glo in i brasan




:)