söndag 1 januari 2012

Saknar dig

Jag saknar dig en massa. Blir så avundsjuk på alla par man ser när man går runt på stan, man ser dom på spårvagnen, man ser dom på alla fik i hela Göteborg...- dom är överallt! T.o.m hemma, i mitt egna hem!
Jag tjatar hela tiden på dig, känns det som. "ÄSCH, bli frisk bara...", något i den stilen. Men det är för att jag är desperat. Kan inte göra så mycket mer... Och vill verkligen få träffa dig snart. Kärlek är som en fet magnet - man dras ju till varandra, sant? Så det är svårt att vara ifrån dig. Men tänk dig, vilken lycka, när vi får ses igen. Min kompis blev galen när hon fick se sin kille efter typ fyra, fem dagar. Tänk då hur galen jag kommer bli, efter typ...?! Ja. Det känns som en evighet, iallafall.
Jag vet att du inte läser bloggar (även om du tittar in här då & då!) och nu när du är sjuk så kanske du inte ens sitter vid internet på samma sätt. Men det kändes ändå bra att få skriva detta. Älskar dig och saknar dig en massa! Gott nytt år på dig, världens bästa kille!


Bilden: Tyckte att träden formade ett hjärta, lixom, if u know what I mean...:)