söndag 22 januari 2012

Hallå där!

Då var det söndag igen. Det kanske är bra att min dator inte funkar, då pluggar jag mer... Och idag behöver jag plugga. Punkt. Men kanske träffar några kompisar en stund också, riskerar nog att dö av tristess annars...

Vet ni vad som gör mig glad här i livet? Trodde bara att resor som tog mig långt långt bort kunde rädda mig... Men eftersom jag inte kan uppleva en sådan nu, så får jag glädja mig åt de där små grejerna. Som igår, när jag hittade mina gamla rökelser. Snart var dom igång och rummet luktar underbart nu.
Adam Sandler. Hur rolig är inte han?! Han gör allt bättre. Hans filmer är bäst.
Ny, glad musik. Musik som får mig att le. Musik som handlar om hur bra livet är. Ja!
Mackor med skagenröra på. Mums. Det gör livet mycket bättre.
Vet inte varför jag skrev allt detta men det kändes som små tips till de människor som befinner sig på havsbottnen... Tips som får dig att vilja simma upp igen... Tadam!