onsdag 4 januari 2012

Förlåt för den lite segare uppdateringen numera, är så trött hela tiden och jag ska vara helt ärlig - jag gillar inte januari. Den månaden känns så grå och man längtar bara efter våren hela tiden. Nu har jag tröttnat på vintern. Hejdå, snälla, dra...

För att muntra upp mig själv lite så drog jag till stan en stund med Elin, jag behövde köpa något för att få mig på fötter igen. (Om jag säger fötter, gissa vad jag köpte då... Svar: Converse!) Så fick köpt lite grejer, känns redan bättre.

Igår var en kompisdag! Var med Bella först och sedan hade jag ett gäng här. Då invigde jag min älskade kamera. Är ingen proffsfotograf direkt, hehe, men det kan man ändra på!

Nu ska jag chilla. Är så trött så jag dör. Sov i ca tre timmar i natt, det blåste så mycket ute så att min säng stod och gungade. Lite läskigt...