lördag 7 juli 2012

Snälla...

Har sett säkert 70 olika statusar, bilder eller "Sven Olofsson har kommenterat Hillevi Anderssons status" och så handlar kommentaren och statusen om detta såklart - Justin Biebers konsert.

Jag tänker ALDRIG bli en hater, det är så töntigt. Varför skulle jag hata Justin bieber? Han har inte gjort mig något och gillar människor hans musik så är det ju jättehärligt!

Men er kärlek till honom går ut över resten av världen, som faktiskt inte är intresserade. Så att skriva om det på facebook cirka tusen gånger kommer inte hjälpa er på något sätt - snarare få människor att tycka att ni är lite tjatiga. En status är okej, vissa måste ju verkligen få uttrycka sin glädje, och vissa använder sig av facebook när dom ska göra det. Men räcker det inte med EN STATUS?!

Jag var skittaggad när jag skulle få se mitt favoritband för några veckor sedan. Men hur mycket skulle ni bry er om jag la upp ca 5 statusar om det, plus en massa bilder? "JAG VET ATT DET VAR FEM DAGAR KVAR IGÅR MEN IDAG ÄR DET FAKTISKT BARA FYRA DAGAR KVAR TILLS JAG SKA FÅ SE MUMFORD AND SONS!"
Äeh. Tror inte så många orkar tillslut. Btw, fick inte se dom pga två jobbiga anledningar. Inte klagar jag om det med tusen statusar på facebook?

Och alla killar som köper biljetter och sedan eldar upp dom. Varför bryr ni er?! Dom vill ju få de reaktionerna som ni faktiskt ger dom...