torsdag 19 juli 2012

Är hemma från stan, hann bli en snabb fika med Melina, Sanna och Hanna! Har inte träffat dom på länge, så var kul!
Sprang även på älskade Sareh snabbt! Har jag sagt att hon ska flytta till Afrika om en månad? I ett helt år? Glad för hennes skull, men inte för min, direkt...

Nu packar jag, för imorgon går mitt plan klockan tolv! Mamma ska egentligen hjälpa mig med packningen, men nu sitter hon och pratar i telefon istället...
Ska bli så grymt kul att träffa Claudia igen! Har gått ett helt år nu sedan jag dramatiskt vinkade farväl till henne i London...
Vi ska ut på havet, hänga i Potenza, åka till Rom och Bologna etc - kommer nog att bli ganska nice... Och för att skryta lite extra så kan jag säga att vädret är underbart där borta också. Hehe.

Tror mamma lägger på nu, så att vi kan packa vidare..! Slänger in en bild på Eliot som jag tog igår! Gör nog ett till sista inlägg innan jag drar senare..!